„myTU“ taikosi į 15 mln. eurų investicijas, planuose – banko licencija
Lietuvoje įkurtas „fintech“ startuolis, Lietuvos banko elektroninių pinigų licenciją turinti mobiliosios ir internetinės bankininkystės platforma „myTU“ užbaigė pradinį investicijų pritraukimo etapą. Iš verslo angelų, turinčių patirties bankininkystės, IT, kelionių ir farmacijos verslų kūrime, „myTU“ pritraukė 5 mln. eurų, kuriuos sėkmingai panaudojo paslaugų plėtrai Lietuvoje ir kitose Europos Ekonominės Erdvės (EEE) šalyse. Artimiausiu metu bendrovė planuoja antrąjį investicijų pritraukimo etapą, kuriame tikisi pritraukti dar 15 mln. Eur, tarp kitų planų – ir siekis gauti banko licenciją.
Tarp pagrindinių „myTU“ pradinio veiklos etapo investuotojų – JAV fintech bendrovė „Mbanq“, viena iš pasaulinės „Bankininkystės kaip paslaugos“ (BaaS) rinkos lyderių.
Pritrauktas investicijas „myTU“ skyrė patogios mobiliosios bankininkystės programėlės su aukščiausio lygio saugumą užtikrinančiomis funkcijomis sukūrimui: naudojantis programėle galima atlikti momentinius pinigų pervedimus, automatiškai nuskaityti IBAN sąskaitos numerį, patogiai atidaryti sąskaitą vaikams ir stebėti jų išlaidas, planuoti savo biudžetą ir taupyti. „myTU“ taip pat siūlo ir toliau plėtoja internetinės bei mobiliosios bankininkystės paslaugas verslui, tarp jų – įvairius mokėjimų sprendimus smulkioms ir vidutinėms įmonėms bei specialius mokėjimų sprendimus turizmo sektoriui.
Kaip sako Ramanas Korneu, „myTU“ vienas įkūrėjų ir vadovas, elektroninių pinigų įstaiga šiuo metu vykdo veiklą jau visose EEE šalyse, tačiau sėkmingiausiai plėtra vyksta Lietuvoje, Ispanijoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Italijoje bei Rumunijoje.
„Pagrindinis mūsų tikslas – ne tik stabiliai išlaikyti tai, ką jau pavyko sukurti, bet ir sparčiai žengti toliau. Siekiame gauti visavertę banko licenciją ir neapsiriboti tik Europos rinka – galvojame apie dar didesnę plėtrą. Jau netrukus planuojame paskelbti naujo investicijų pritraukimo etapo pradžią, kurio metu tikimės pritraukti tris kartus daugiau investicijų nei pradiniame etape – 15 mln. Eur“, – planais dalijasi „myTU“ vadovas R. Korneu.
Anot R. Korneu, didžiąją dalį naujajame etape pritrauktų investicijų numatoma skirti plėtrai JAV rinkoje, kur visais licencijavimo ir atitikties klausimais jau pasiruošęs pagelbėti vienas investuotojų bei strateginis partneris „Mbanq".
„myTU“ įkūrėjų gretose taip pat esantis Tomas Navickas, startuolio technologijų vadovas, įsitikinęs, kad sėkmingą įmonės plėtrą nuo pat pradžių labiausiai skatino išskirtinai artimas ryšys su klientais.
„Mes visada prašome klientų: sakykite, kokių jums reikia funkcionalumų, ir mes, toliau plėtodami savo produktą, pagalvosime, kaip tai įgyvendinti. Palaikome glaudų nuolatinį ryšį su klientais ir todėl iš karto sužinome, kas veikia gerai, o ką dar reikėtų patobulinti“, – patirtimi dalijasi T. Navickas.
Licencijuota elektroninių pinigų įstaiga UAB „Travel Union“, veiklai naudojanti prekės ženklą „myTU“, įkurta Lietuvoje 2019 m. Klientai sąskaitą „myTU“ gali atsidaryti nemokamai.
Nuo pat įkūrimo pradžios „myTU“ skiria ypatingą dėmesį turizmo sektoriui bei siekia sukurti bendrą finansų valdymo ir lojalumo sistemą kelionių verslo organizatoriams, turizmo ir svetingumo sektoriaus įmonėms. Plėtodama veiklą elektroninių pinigų įstaiga taip pat koncentruojasi į patogius ir saugius mokėjimų sprendimus šeimoms, siekiančioms ugdyti šiuolaikiškus savo vaikų finansų valdymo įpročius.
2022-10-14